Erməni yük sürücülərinin etirazı - Moskvanın yeni təzyiq aləti - ŞƏRH

Ermənistanda bir neçə gündür yük sürücüləri ilə baş verən qalmaqal müəyyən məqamları ortaya çıxarıb. İlk olaraq, Rusiyanın Ermənistana təsir rıçaqlarının yenidən işə düşdüyünü, nəticədə yük maşını sürücüləri ilə yerli iş adamlarının ciddi ziyan çəkdiyini söyləmək olar. Moskva daim İrəvanı cəzalandırmaq üçün Yuxarı Lars keçid məntəqəsini bağlamaqla yanaşı, bir sıra qərarlar qəbul edir və nəticədə Ermənistan iqtisadiyyatı ciddi zərbələr alır. Oktyabrın 20-də səhər saatlarında Ermənistan-Gürcüstan sərhədində də yük maşını sürücülərinin etirazı başlayıb. Nəticədə Baqrataşen, Qoqavan və Bavra istiqamətində hərəkət iflic olub. Sürücülər etiraz edərək İrəvandan problemin həllini tələb edirlər. Çünki minlərlə ailə Rusiyanın yeni miqrasiya qanunlarının “əsiri”nə çevrilib. Burada eyni zamanda erməni hökumətinin loyal münasibətini və yarıtmaz fəaliyyətini də qeyd etmək olar.
Böhranın mahiyyəti, tez-tez olduğu kimi, quru hüquqi formaların arxasında gizlənir. 2025-ci il yanvarın 1-dən Rusiyada erməni sürücülər üçün peşəkar fəaliyyəti həll olunmaz tapmacaya çevirən düzəlişlər qüvvəyə minib. İldə 90 günlük qalma məhdudiyyəti Yuxarı Lars keçid məntəqəsində mövcud olan çox kilometrlik növbələrlə birlikdə tranzit daşınması ideyasını absurd edir. Sürücülər fiziki olaraq immiqrasiya qaydalarını pozmadan səfəri başa vura bilmirlər ki, bu da avtomatik olaraq qara siyahıya düşmə və qazanc itkisi ilə nəticələnir. Bütün hökumət aparatının və medianın diqqəti Gümrü merinin, yüksək rütbəli məmurların küçə dili ilə müşayiət olunan teatral həbsinə cəmləşdiyi halda, iqtisadiyyatın sakit fəryadı diqqətdən kənarda qaldı. Dövlət Gəlirləri Komitəsinin keçmiş rəhbəri David Ananyanın qeyd etdiyi kimi, məhz bu gün birbaşa hədəfi etiraz olan iqtisadiyyat naziri Gevork Papoyan gözlənilən logistik fəlakətə məhəl qoymadan Gümrüdə baş verənlərlə bağlı təmtəraqlı şərhlər verib. Hakimiyyət imitasiya fəaliyyətinin klassik taktikasını nümayiş etdirir. “Aİİ səviyyəsində danışıqlar” və “müsbət qərara ümid” haqqında qeyri-müəyyən vədlər var. Lakin Qazaxıstanın Moskva ilə öz daşıyıcıları üçün istisnalarla bağlı razılığa gəlməkdə əldə etdiyi konkret uğur fonunda bu bəyanatlar acınacaqlı bəhanə kimi görünür. Sual yaranır: Astana bunu bacardısa, İrəvan niyə edə bilmir? Vəziyyət logistikaya aid problemdən çox kənara çıxıb. Bu, mövcud hökumətin uğursuzluqla üzləşməsi və idarəetmədə yaranan boşluqlardır. Məmurlar siyasi şoularla, daxili siyasi çəkişmələrlə məşğul olduğu halda, bu yük maşınlarının üzərində dayanan real iqtisadiyyat bərbad vəziyyətdədir. Ermənistanın etibarlı tərəfdaş kimi reputasiyası, ixrac axını və son nəticədə minlərlə vətəndaşın rifahı risk altındadır. Daxili İşlər Nazirliyinin gecə saatlarında yolların açılması ilə bağlı açıqlaması həll yolu deyil, sürüşməni gizlədən çatın kosmetik təmiridir. Hökumət nümayiş etdirdi ki, Rusiya ilə yaranan problemin həlli üçün acizdir. Kremlə təsir etmək imkanları itirilib.
Hikmət Həsənov